VŠEOBECNÉ OBCHODNÍ PODMÍNKY (VOP)

Tyto Všeobecné obchodní podmínky (dále jen "VOP") upravují práva a povinnosti mezi prodávajícím a zákazníkem při nákupu digitálních produktů, při přihlašování na vzdělávací akce a při objednávání služeb, a dále také při poskytování bezplatných digitálních produktů (tzv. magnetů) prostřednictvím webu www.svetlahoreni.cz.

1. Identifikace prodávajícího

Prodávající:
Bc. Světla Hoření
IČ: 66997666
Sídlo: Vinohradská 343/6, 120 00 Praha 2 – Vinohrady
E-mail: svetla@svetlahoreni.cz
Web: www.svetlahoreni.cz

Prodávající je fyzická osoba podnikající dle živnostenského zákona (dále jen "Prodávající").

Kupujícím je fyzická nebo právnická osoba, která uzavírá s Prodávajícím kupní smlouvu nebo smlouvu o účasti na vzdělávací akci či smlouvu o poskytnutí služby (dále jen "Zákazník").

2. Vymezení pojmů a předmět smlouvy

2.1. Digitálním produktem se rozumí zejména audio nahrávka ke stažení (např. meditační modlitba, audio programy apod.), případně jiný digitální obsah nabízený na webu.

2.2. Vzdělávací akcí se rozumí seminář, přednáška, workshop, živé setkání nebo jiná vzdělávací událost, kterou Prodávající organizuje a prodává vstupenky / účastnická místa přes web.

2.3. Smlouvou se rozumí kupní smlouva (digitální produkt) nebo smlouva o účasti (vzdělávací akce) nebo smlouva o poskytnutí služby (konzultace), uzavřená mezi Prodávajícím a Zákazníkem elektronicky prostřednictvím webu.

2.4. Službou / konzultací se rozumí individuální osobní konzultace, provázení nebo jiná služba poskytovaná Prodávajícím, a to buď osobně, telefonicky nebo jiným dohodnutým způsobem. Termín, forma a rozsah služby jsou uvedeny v nabídce na webu nebo dohodnuty se Zákazníkem individuálně.

2.5. Bezplatným digitálním produktem (tzv. magnetem) se rozumí digitální obsah poskytovaný bez úhrady, zpravidla za účelem předání kontaktních údajů Zákazníka a následné marketingové komunikace Prodávajícího (např. audio, pdf, meditace, texty, materiály ke stažení).

2.6. Spotřebitelem se rozumí fyzická osoba, která při uzavírání a plnění smlouvy s Prodávajícím nejedná v rámci své podnikatelské činnosti nebo výkonu povolání. Ustanovení těchto VOP, která se vztahují na spotřebitele, se použijí pouze v případech, kdy je Zákazník spotřebitelem.

3. Objednávka a uzavření smlouvy

3.1. Zákazník objednává digitální produkt výhradně online prostřednictvím objednávkového formuláře na webu. Účast na vzdělávací akci a služby / konzultace je možné objednat online prostřednictvím webu, případně také individuálně po dohodě s Prodávajícím, a to e-mailem, telefonicky nebo jiným dohodnutým způsobem.

3.2. Před odesláním objednávky má Zákazník možnost zkontrolovat všechny zadané údaje a opravit je. Odesláním objednávky Zákazník potvrzuje, že se seznámil s těmito VOP a souhlasí s nimi.

3.3. Smlouva je uzavřena okamžikem potvrzení objednávky Prodávajícím (typicky automatickým e-mailem).

3.4. Objednáním služby / konzultace prostřednictvím webu vzniká smlouva o poskytnutí služby. Zákazník se zavazuje uhradit cenu služby a Prodávající se zavazuje službu poskytnout v dohodnutém termínu a formě (osobně, telefonicky nebo online).

3.5. Tyto VOP jsou Zákazníkovi dostupné na webu a tvoří nedílnou součást smlouvy. Smlouva je archivována u Prodávajícího v elektronické podobě. Zákazník k ní má přístup na vyžádání prostřednictvím e-mailu Prodávajícího.

4. Cena a platební podmínky

4.1. Cena digitálních produktů, vzdělávacích akcí a služeb je uvedena na webu u konkrétních nabídek.

4.2. Digitální produkty jsou hrazeny výhradně online prostřednictvím platební brány Stripe, není-li u konkrétní nabídky výslovně uvedeno jinak.

4.3. Vzdělávací akce a služby / individuální konzultace je možné hradit:
a) online prostřednictvím Stripe, nebo
b) v hotovosti, pokud je tento způsob platby předem individuálně dohodnut s Prodávajícím.

4.4. Po úspěšném online zaplacení obdrží Zákazník potvrzení o platbě na e-mail uvedený v objednávce.

4.5. V případě hotovostní platby je Zákazník povinen uhradit cenu vzdělávací akce nebo služby v dohodnutém termínu a způsobem stanoveným při individuální domluvě.

5. Dodání digitálních produktů

5.1. Digitální produkt je Zákazníkovi zpřístupněn jedním nebo oběma způsoby dle konkrétní nabídky:
a) okamžité zpřístupnění na stránce po dokončení platby, kde je možné produkt stáhnout, a/nebo
b) zaslání odkazu ke stažení e-mailem na adresu Zákazníka uvedenou v objednávce.

5.2. Zákazník je povinen zkontrolovat funkčnost a dostupnost odkazu bez zbytečného odkladu. V případě potíží kontaktuje Prodávajícího na svetla@svetlahoreni.cz.

5.3. Digitální obsah je určen pro osobní užití Zákazníka. Není dovoleno jej sdílet, šířit ani zpřístupňovat třetím osobám bez písemného souhlasu Prodávajícího.

5.4. U bezplatných digitálních produktů (magnetů) je obsah Zákazníkovi zpřístupněn způsobem uvedeným u konkrétní nabídky, typicky odesláním odkazu ke stažení na e-mail Zákazníka nebo okamžitým zpřístupněním na webu.

5.5. Prodávající odpovídá za to, že digitální obsah při zpřístupnění odpovídá smlouvě, zejména že je funkční a dostupný v rozsahu uvedeném v nabídce.

5.6. S ohledem na povahu digitálních produktů (zejména audio nahrávky ke stažení) Prodávající neposkytuje aktualizace digitálního obsahu, pokud není u konkrétního produktu výslovně uvedeno jinak.

6. Účast na vzdělávacích akcích

6.1. Zakoupením účasti na vzdělávací akci vzniká Zákazníkovi právo se dané akce zúčastnit v termínu, místě a rozsahu uvedeném v nabídce.

6.2. Informace k účasti (místo konání, čas, vstupní instrukce apod.) obdrží Zákazník e-mailem nebo budou uvedeny přímo na webu u konkrétní akce.

6.3. Zákazník je povinen poskytnout pravdivé údaje potřebné k účasti a řídit se organizačními pokyny Prodávajícího.

7. Poskytování služeb / konzultací

7.1. Po objednání a uhrazení služby / konzultace (online prostřednictvím Stripe nebo v hotovosti po předchozí dohodě) bude Zákazníkovi potvrzen termín a forma konzultace.

7.2. Konzultace může proběhnout:
a) osobně na místě dohodnutém mezi Prodávajícím a Zákazníkem, nebo
b) telefonicky nebo online prostřednictvím komunikační platformy určené Prodávajícím (např. videohovor).
Konkrétní forma je vždy uvedena v nabídce nebo dohodnuta individuálně.

7.3. Organizační informace k průběhu konzultace (čas, místo / online odkaz, případné pokyny) obdrží Zákazník e-mailem, případně jsou domluveny telefonicky či jiným dohodnutým způsobem.

7.4. Zákazník je povinen dostavit se / připojit se v dohodnutém termínu. Pokud se Zákazník bez omluvy nedostaví nebo nepřipojí, postupuje se dle storno podmínek uvedených v článku o odstoupení a stornu.

8. Odstoupení od smlouvy a storno podmínky

8.1. Digitální produkty
Zákazník bere na vědomí, že u digitálního obsahu dodávaného online nelze odstoupit od smlouvy po jeho zpřístupnění, pokud Zákazník předem souhlasil s okamžitým plněním a vzal na vědomí, že tím ztrácí právo na odstoupení.
Odesláním objednávky digitálního produktu Zákazník výslovně souhlasí s tím, že digitální obsah bude zpřístupněn ihned po zaplacení, a potvrzuje, že tím ztrácí právo na odstoupení od smlouvy.

8.2. Vzdělávací akce
U smlouvy o účasti na vzdělávací akci má Zákazník právo odstoupit od smlouvy do 14 dnů od zakoupení, nejpozději však 14 dnů před konáním akce, pokud není v nabídce uvedeno jinak.
Pokud Zákazník odstoupí později, může být storno poplatek stanoven individuálně dle povahy akce a nákladů Prodávajícího. Konkrétní storno podmínky mohou být uvedeny u dané akce.

8.3. Služby / konzultace
Zákazník může požádat o změnu termínu nebo storno konzultace e-mailem na svetla@svetlahoreni.cz.
Při zrušení konzultace více než 72 hodin před termínem bude částka vrácena v plné výši nebo lze domluvit náhradní termín.
Při zrušení konzultace méně než 72 hodin před termínem může být účtován storno poplatek až do výše 100 % ceny služby, pokud se smluvní strany nedohodnou jinak.

9. Reklamace

9.1. V případě digitálních produktů se reklamace vztahuje na technickou nefunkčnost souboru nebo nefunkčnost přístupu. Prodávající zajistí nápravu bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů od uplatnění reklamace.

9.2. Reklamace se uplatňuje e-mailem na svetla@svetlahoreni.cz s popisem problému a údaji o objednávce.

9.3. U služeb / konzultací může Zákazník reklamovat neposkytnutí služby v dohodnutém rozsahu nebo termínu. Reklamace se uplatňuje e-mailem na svetla@svetlahoreni.cz a bude vyřízena bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů od uplatnění reklamace.

10. Autorská práva

10.1. Veškerý digitální obsah (audio nahrávky, texty, programy) i obsah vzdělávacích akcí a konzultací je autorským dílem Prodávajícího.

10.2. Zákazník získává nevýhradní licenci k osobnímu užívání digitálního obsahu. Jakékoliv šíření, kopírování, poskytování třetím osobám či komerční využití je bez písemného souhlasu Prodávajícího zakázáno.

11. Závěrečná ustanovení VOP

11.1. Tyto VOP jsou platné a účinné od 4. 12. 2025.
11.2. Prodávající si vyhrazuje právo VOP měnit. Nové znění je vždy zveřejněno na webu.
11.3. Právní vztahy neupravené těmito VOP se řídí právním řádem České republiky.

12. Mimosoudní řešení spotřebitelských sporů

12.1. V případě, že mezi Prodávajícím a Zákazníkem, který je spotřebitelem, dojde ke vzniku spotřebitelského sporu ze smlouvy, který se nepodaří vyřešit vzájemnou dohodou, může Zákazník podat návrh na mimosoudní řešení sporu u České obchodní inspekce (ČOI), která je subjektem mimosoudního řešení spotřebitelských sporů. Návrh lze podat zejména prostřednictvím webu ČOI: https://coi.gov.cz/informace-o-adr/

12.2. Podrobné informace o mimosoudním řešení spotřebitelských sporů jsou dostupné na webu ČOI: https://coi.gov.cz

Příloha č. 1 – Formulář pro odstoupení od smlouvy

(Vyplňte a odešlete tento formulář pouze v případě, že chcete odstoupit od smlouvy ve lhůtě 14 dnů. Odstoupení lze zaslat elektronicky na e-mail Prodávajícího.)

Adresát (Prodávající):
Bc. Světla Hoření, IČ 66997666
Vinohradská 343/6, 120 00 Praha 2 – Vinohrady
e-mail: svetla@svetlahoreni.cz

Oznamuji, že tímto odstupuji od smlouvy o:
………………………………………………………………………………

Datum objednání / uzavření smlouvy:
………………………………………………………………………………

Jméno a příjmení spotřebitele:
………………………………………………………………………………

Adresa spotřebitele:
………………………………………………………………………………

E-mail spotřebitele:
………………………………………………………………………………

Datum: …………………………

Podpis spotřebitele (pouze pokud je formulář zasílán v listinné podobě):


………………………………………………………………………………